Tuesday, June 9, 2009

PAS, jangan terpedaya dengan Umno !

Berdasarkan beberapa kenyataan yang dibawa oleh para pemimpin PAS baru-baru ini sambil diperambil kesempatan oleh kalangan pemimpin Umno, kami ingin menasihatkan para pemimpin PAS agar tidak mudah terpedaya dengan segala dakyah dan tipu muslihat yang kini sedang dihelahkan oleh orang-orang Umno ini.

Janganlah mudah terpedaya ! Sejarah telah jelas membuktikan bahawa Umno adalah sebuah parti yang keji dan oportunis yang suka mengambil kesempatan ke atas parti dan pemimpin yang lain bagi mencapai matlamatnya yang sudah pasti akan merugikan rakyat dan keseluruhan negara kita.

Kami ingin menasihatkan para pemimpin PAS bahawa gabungan mereka dengan Pakatan Rakyat sekarang adalah merupakan suatu keputusan yang betul dan tepat, dan tidak mudah terperangkap dengan segala janji-janji manis ataupun kata-kata "menyakinkan" yang sering diluahkan oleh kalangan pemimpin Umno yang keji ini. Itu semuanya dakyah dan tipu helah belaka.

Selain daripada itu, parti-parti komponen Pakatan Rakyat perlu mengambil inisiatif dengan sepenuhnya demi mengukuhkan pakatan tersebut bagi memerangi pelbagai-pelbagai agenda jahat dan keji yang sering dilemparkan oleh BN dan konco-konconya.

No comments: